טיפול אנטי אייג'ינג ביתי 

טיפול אנטי אייג'ינג ביתי 

בכל שלב בחיים רצוי למצוא שגרת טיפוח שמצליחה להניב תוצאות טובות ונוח לנו איתה. ככל שעולה הגיל, מטבע הדברים, יש להקפיד על שגרת טיפוח יותר מושקעת שכוללת גם תכשירים שמאטים את הסימנים של הגיל. רצוי גם למצוא טיפול אנטי אייג'ינג מומלץ, מהסוג שמצליח ממש לשפר את העור ולתקן נזקים בעבר, משום שגם מי שמודע לעצמו ולמצבו עדיין סובל מנזקים שנגרמים שלא באשמתו כמו קרינה חזקה שחודרת לכל מקום ונזקי זיהום הסביבה באוויר ובמים. לכן, במקרה הזה סביר להניח שהמוצרים שתתאימו לעצמכם גם יכילו יותר מרכיבים פעילים ויותר חומרים שאתם יודעים שהעור מייצר בעצמו, כמו קולגן וחומצה היאלורונית, ועם הגיל הם הולכים ומתמעטים. 

טיפול אנטי אייג'ינג ביתי של תכשירים שפותחו במעבדה

ההמלצה הטובה ביותר שאפשר לתת היא על תכשירים שפותחו במעבדות משוכללות ומתקדמות, על ידי מדענים שצברו ניסיון רב על תהליכים שקורים בגוף ומשפיעים על העור, ועל החומרים הטובים ביותר שיכולים לעשות את העבודה החשובה של תיקון נזקים והצערת העור. טיפול אנטי אייג'ינג יכול להיעשות גם בקליניקה אבל לא רק. יש ערכות שלמות שאפשר להשתמש בהן בבית והן כוללות את כל שלבי הטיפול שיכול לסייע לכם במטרה החשובה של שיפור מראה העור ומיצוקו. לשם כך, חפשו את רשימת המרכיבים הפעילים והאם התכשירים אכן כוללים אותם בשילוב יעיל שעושה טיפול אנטי אייג'ינג ביתי כמו הטבע.

האם קמטים יכולים להימנע?

המחלוקת על קמטים שיכולים להימנע לעומת קמטים שלא נמשכת כבר הרבה שנים, אבל ידוע בהחלט שכל מניעת קמטים עשויה להפיק תועלת רבה אם מתחילים בשגרת הטיפוח הרצויה בגיל מתאים, כמה שיותר מוקדם. חשוב לדעת שתכשירים שמכילים קולגן וחומצה היאולורנית הם הבסיס ההכרחי, ולהם נוספים תכשירים חדשניים שפותחו במעבדות לאורקס ומכילים גם חלקיקי סיליקה וזהב 24 קראט שהם חיוניים למטרת מיצוק העור ומניעת קמטים. התכשירים המצוינים של חברת לאורקס פותחו בשיתוף פעולה של מדענים מובילים והם מיוצרים על פי תקנים מחמירים מאוד. זהו טיפול אנטי אייג'ינג ביתי שמיוצר לאחר תהליך פיתוח במעבדה שגם נעזר בבקרה צרפתית על מנת להגיע לתוצאות מוכחות של השפעה על קמטים ומצב משופר של העור. היתרון העצום הנוסף הוא שהם גם לא גורמים לרגישות ולכן מתאימים לכולם.