קרם אנטי אייג'ינג 

כל מה שרציתם לדעת על קרם אנטי אייג'ינג 

כבר שנים רבות שהמילים אנטי אייג'ינג מבטיחות טיפול מרוכז ועוצמתי על מנת להילחם במה שהזמן חייב לעשות לגוף. במוקד טיפולים כאלה תמצאו בדרך כלל קרם אנטי אייג'ינג שפותח במעבדות מתקדמות על ידי מדענים שצברו ניסיון וידע וכעת מנסים לפצח את החידה של הנעורים. במקרה של חברת לאורקס יש לה מדענים עתירי ניסיון כזה שגם הצליחו לפתח טכנולוגיה מתקדמת ופטנטית שמבטיחה קרם מניעת קמטים בעזרת חומרים ושיטת פעולה חדשנית. החומרים חודרים לתאים ומצליחים לחולל שם שינוי ולהטמיע חומרים מזינים וחיוניים שמחזירים לעור את הגמישות, החיוניות, הלחות והמראה הקורן והזוהר. זה קורה הודות לחומרים כמו זהב 24 קראט, חומצה היאלורונית, סיליקה וקולגן שכולם ביחד בריכוז פעיל ממריצים את העור להתחדש ולשפר את המראה שלו בטיפול עקבי ומתמיד.

מה חשוב לדעת על קרם אנטי אייג'ינג? 

בדרך כלל, היעילות של קרם אנטי אייג'ינג מבוססת על החומרים שאותם הוא מכיל, כאשר הם נמצאים שם בריכוז פעיל ולכן גם יש השפעה על מצב העור. במקרה הזה, בקרמים של לאורקס יש גם מיקרו חלקיקים שעושים עבודה חשובה על מנת לעשות מעין ליפטינג של העור מבפנים וכל זה ללא סכין מנתחים. ננו טכנולוגיה עובדת בעזרת חלקיקים כאלה בפטנט של החברה ובפיתוח מדענים שמצאו את המענה הטוב ביותר לבעיית קמטים, פגמים בעור, עור עייף וחלש ומראה אפרורי ולא זוהר. כשיש גם חומצה היאלורונית שהיא החומר שעוזר לקשור לחות בעור יחד עם קולגן והם מצליחים לחדור לתאים הודות לטכנולוגיה כזאת, זה באמת טיפול פורץ דרך ומשמעותי.

סדרות לטיפול לכל אחד

קרמים שמכילים כל כך הרבה מרכיבים מזינים בריכוז פעיל חייבים להיות בטוחים לכולם מבלי לגרום לרגישויות מיותרות. זה הסוד של הקרמים שמהווים טיפול אנטי אייג'ינג של החברה. כך שאפשר להשתמש בהם בכל מצב גם אצל גברים וגם אצל נשים וזאת הגדולה של ההמצאה המדעית שמצליחה להבטיח מיצוק העור ומניעת קמטים וגם לקיים. כאשר מטפחים את הפנים בעזרת קרמים כאלה מצליחים להאט את פגעי הזמן ואף לתקן בדיעבד כמה מהנזקים שנגרמו עם השנים, וזה מה שכולנו רוצות, למעשה.