כל מה שרציתם לדעת על קרם אנטי אייג'ינג

עם עליית הטכנולוגיות החדשות וההתקדמות בתחום הרפואה, ההזדקנות אינה עוד תהליך טבעי. לפיכך, עלינו למצוא דרכים להילחם בתהליך זה.

קרמים אנטי אייג'ינג משמשים כדי להילחם בסימני ההזדקנות כמו קמטים, כתמי גיל וקמטוטים. קרמים אלו מורכבים ממרכיבים שונים המסייעים בשיקום גמישות העור והפחתת הדלקת.

שוק קרמי האנטי אייג'ינג גדל מכיוון שאנשים נעשים מודעים יותר לשגרת טיפוח העור שלהם ככל שהם מתבגרים.

לחלק מהקרמים האנטי אייג'ינג יש תג מחיר גבוה יותר מאחרים מכיוון שהם עשויים להכיל מרכיבים המתיימרים להיות יעילים יותר מאחרים כמו רטינול או פפטידים.

תעשיית קרם האנטי אייג'ינג היא עסק משגשג. הביקוש למוצרי אנטי אייג'ינג גדל בשנים האחרונות עקב הגידול באוכלוסייה המזדקנת. השוק העולמי למוצרי אנטי אייג'ינג נאמד בשווי של 151 מיליארד דולר בשנת 2017. הוא צפוי לגדול ב-8 מיליארד דולר בשנה ולהגיע ל-203 מיליארד דולר עד 2024.

חלק זה יכסה נושאים כגון:

-קרם אנטי אייג'ינג כתעשייה

-ביקוש למוצרי אנטי אייג'ינג

-גודל השוק העולמי

קרמים אנטי אייג'ינג מומלץ הם מוצר קוסמטי הנמרח על העור כדי להפחית את הופעת הקמטים, כתמי גיל ותופעות אחרות של הזדקנות.

מחקר של אוניברסיטת מינסוטה מצא שקרם לחות עם רטינול מפחית קמטים ב-27% תוך ארבעה שבועות בלבד. מחקר אחר מאוניברסיטת מקגיל במונטריאול מצא שמריחת קרם המכיל ויטמין C ו-E הפחיתה את הקמטים בעד 40% במהלך שישה חודשים.

קרם האנטי אייג'ינג הטוב ביותר עבורך הוא כזה הכולל רטינול, ויטמין C ו-E.

קרם אנטי אייג'ינג הוא קרם מקומי, הנמרח על העור כדי להפחית את מראה הקמטים והקמטוטים.

מה הם המרכיבים של אנטי אייג'ינג

המרכיבים בקרם אנטי אייג'ינג נועדו לעורר ייצור קולגן, לשפר את התחדשות תאי העור ולשפר את הגמישות.

ניתן לחלק את החומרים הפעילים בקרמים אנטי אייג'ינג לשתי קטגוריות: נוגדי חמצון ורטינואידים. נוגדי חמצון פועלים על ידי נטרול רדיקלים חופשיים הגורמים לנזק לעור בעוד רטינואידים הם נגזרות של ויטמין A המגבירים את מחזור התאים, ממריצים את ייצור הקולגן ומעודדים חידוש העור.

קרמים אנטי אייג'ינג משמשים בעיקר להפחתת הופעת קמטים וקמטוטים בעור. הם מורכבים ממרכיבים רבים, כולל נוגדי חמצון, קרמי לחות ומסנני קרינה.

שני המרכיבים החשובים ביותר לקרם אנטי אייג'ינג הם רטינול וחומצה אלפא הידרוקסית. רטינול הוא סוג של ויטמין A הממריץ את הייצור של תאי עור חדשים ומעודד ייצור קולגן. חומצת אלפא הידרוקסי עוזרת להסיר תאי עור מתים מהשכבה העליונה של העור שלך, מה שיכול לעזור לגרום לעור שלך להיראות בהיר יותר.

ישנם הרבה קרמים אנטי אייג'ינג זמינים בשוק המתיימרים להפוך את סימני ההזדקנות. חלק מהקרמים הללו יקרים וחלק לא. עלינו להיות זהירים לפני קניית קרם אנטי אייג'ינג כלשהו. אנחנו צריכים לעשות מחקר על קרם מסוים לפני הקנייה. למידע נוסף פנו עוד היום לאורקס ישראל.