איך לטפל בקמטים בפנים?

קמטים בפנים הם תופעה שכיחה, ולא קל להסיר אותם לחלוטין.

עם זאת, יש כמה דרכים טבעיות לטפל בהן.

1. תרופות טבעיות: ישנם צמחי מרפא רבים שיכולים לסייע במניעת קמטים. עשב כזה הוא כורכום שעוזר להפחית את הופעת הקמטים וגם משפר את גמישות העור.

2. תרגילי פנים: תרגילי פנים יכולים לסייע בשיפור טונוס השרירים אשר מסייע להפחית את הופעת הקמטים וכן לשפר את גמישות העור.

3. הזרקות בוטוקס: ניתן להשתמש בזריקות בוטוקס לשיפור זמני בקמטים בפנים אך לא ניתן להשתמש בהן לתוצאות ארוכות טווח עקב תופעות לוואי כמו צניחת עפעפיים וקושי בבליעה או בדיבור.

4. חומרי מילוי: ניתן להשתמש בחומרי מילוי

5. קרם אינטי איינג׳יג

העור בפנים הרבה יותר רגיש מהעור בחלקים אחרים של הגוף. הסיבה לכך היא שיש הרבה קצות עצבים וכלי דם קרובים לפני השטח, מה שמקל על היווצרות הקמטים.

ישנן דרכים רבות ושונות לטיפול בקמטים בפנים. יש אנשים שמצליחים בשגרת טיפול ביתית הכוללת מוצרים המכילים רטינול, ויטמין C וחומצות אלפא הידרוקסיות, בעוד שאחרים מגלים שטיפולי לייזר עובדים הכי טוב עבורם.

יש אנשים שמשתמשים בהזרקת בוטוקס כדי להפחית קמטים על ידי שיתוק שרירים בפנים שלהם כך שהם לא יכולים לזוז כל כך הרבה. בוטוקס משמש לרוב אצל אנשים שיש להם קווים עמוקים בין הגבות או רגלי העורב סביב העיניים.

קמטים בפנים הם סימן טבעי להזדקנות. הם מופיעים כתוצאה מכך שהעור מאבד מגמישותו וייצור הקולגן פוחת.

יש אנשים שמאמינים שקמטים הם רק חלק מהחיים ואין שום דבר שאתה יכול לעשות כדי למנוע מהם להופיע. אחרים, לעומת זאת, מאמינים שאפשר להאט את התהליך בעזרת קצת עזרה ממוצרי קוסמטיקה.

קמטים אינם סיבה לדאגה באוכלוסייה הכללית. עם זאת, הם יכולים להיות סימן להזדקנות ויש לטפל בהם בהתאם.

הצעד הראשון לטיפול בקמטים הוא זיהוי הגורם להם. קמטים בפנים יכולים להיגרם מגורמים רבים כמו חשיפה לשמש, עישון, גנטיקה ועור יבש. ברגע שאתה יודע את הגורם לקמטים שלך, אתה יכול לנקוט בצעדים לטפל בהם בהתאם.

– אם הקמטים שלך נגרמים מחשיפה לשמש, אז אתה צריך להשתמש בקרם הגנה על הפנים שלך ולהרכיב משקפי שמש בחוץ.

– אם הקמטים שלך נגרמים מעישון או גנטיקה אז אין הרבה מה שאתה יכול לעשות לגבי אלה מלבד הפסקת עישון או פנייה לרופא עור לאפשרויות אחרות כמו הזרקת בוטוקס או טיפולי לייזר. – אם הקמטים שלך נגרמים מיובש

קמטים הם אחד ממצבי העור הנפוצים ביותר שניתן לראות בפנים.

ישנן דרכים רבות לטפל בקמטים בפנים, והן תלויות באיזה סוג של קמט קיים.

חלק זה יבדוק כיצד לטפל בקמטים בפנים.

קמטים הם חלק טבעי מתהליך ההזדקנות. ככל שאנו מתבגרים, העור מאבד מגמישותו ותכולת השומן יורדת. זה גורם לעור להיות דק יותר ושביר יותר, מה שעלול להוביל לקמטים גלויים.

הדרך הטובה ביותר לטפל בקמטים בפנים היא להשתמש בשילוב של טיפולים הכוללים קרמים מקומיים, לייזרים, הזרקות וחומרי מילוי. טיפולים אלה פועלים על ידי החלקת הקווים העמוקים על פניך, מילוים בקולגן או שומן מחלק אחר בגופך, או גירוי ייצור הקולגן שלך. למידע נוסף פנו לאורקס ישראל.