לאורקס מוצרי אנטי אייג'ינג

איך לבחור קרם אנטי אייג'ינג?

עם האוכלוסייה ההולכת וגדלה של אנשים שרוצים להיראות צעירים יותר, מוצרי טיפול אנטי אייג'ינג הם תעשייה פורחת. שוק מוצרי האנטי אייג'ינג צפוי לצמוח מ-14 מיליארד דולר ב-2016 ל-24 מיליארד דולר עד 2022.

מה חשוב לבדוק?

ישנם גורמים רבים שכדאי לקחת בחשבון לפני רכישת קרם אנטי אייג'ינג. לדוגמה, סוג העור שלך וכמה כסף אתה רוצה להוציא על המוצר.

בחירת קרם אנטי אייג'ינג נכון היא משימה לא פשוטה. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון, כגון סוג העור, גיל ומצב העור.

השלב הראשון בבחירת קרם הוא זיהוי סוג העור שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי שימוש בכלים להערכה עצמית כגון סולם סוג העור של פיצפטריק או אבחון של רופא עור. לאחר שזיהית את סוג העור שלך, תוכל לחפש קרמים התואמים לסוג העור שלך ולצרכים שלך.

אנשים מסוימים עשויים לחפש קרם שיעזור למנעית קמטים שלהם בעוד שאחרים עשויים לרצות אחד שיעזור לצלקות האקנה שלהם להיעלם. חשוב לדעת מה אתם רוצים מהקרם כדי שתוכלו למצוא אחד שעונה על הצרכים והציפיות שלכם.

בחירת קרם אנטי אייג'ינג יכולה להיות משימה קשה, במיוחד כשיש כל כך הרבה מוצרים בשוק. חשוב לדעת מה את רוצה שהקרם שלך יעשה עבורך, ולאחר מכן למצוא מוצר שיעזור לך להגיע לתוצאות הרצויות.

קרם האנטי אייג'ינג הטוב ביותר עבורך תלוי בסוג העור שלך.

אם יש לך עור שמן, אז קרם עם בסיס לחות עשוי לעבוד הכי טוב. אם יש לך עור יבש, אז קרם עם בסיס נטול שמן עשוי לעבוד הכי טוב. אם יש לך עור רגיש, אז קרם עם מרכיבים טבעיים עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר עבורך.

בחירת קרם אנטי אייג'ינג נכון יכולה להיות קשה. יש כל כך הרבה אפשרויות וכל אחת מבטיחה להיות הטובה ביותר. עם כל כך הרבה מוצרים זמינים, קשה לדעת על מה לסמוך.

אנו ממליצים לחפש מוצר המכיל מרכיבים מוכחים קלינית ואשר מאושר על ידי רופא עור. כדאי גם לחפש מוצרים שנוסו על בני אדם ולא על בעלי חיים.

קרמים אנטי אייג'ינג הם עסק גדול, עם יותר ממיליארד דולר שמוציאים עליהם מדי שנה רק בארצות הברית. עם זאת, לא כל הקרמים הללו נוצרו שווים ואין מרכיב אחד שיעשה עבורך את כל העבודה – יש לשלב אותם עם מוצרי טיפוח אחרים על מנת לספק תוצאות מיטביות.

בחירת קרם אנטי אייג'ינג היא משימה קשה. זה יכול להיות אפילו יותר קשה כאשר אתה צריך לבחור בין מותגים ומוצרים שונים.

מאמר זה יעזור לך לגלות מהם קרמים האנטי אייג'ינג הטובים ביותר בשוק ואיזה מהם מתאים לסוג העור שלך.

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לברר את סוג העור שלך. ישנם ארבעה סוגי עור: יבש, שומני, מעורב ורגיש. בהתאם לכך, כדאי לחפש קרם שמתאים לצרכים שלכם. לדוגמה, אם יש לך עור שמן, אז אתה צריך להשתמש במוצר נטול שמן כי זה לא יגרום לעור שלך שמנוני או לגרום לפצעונים או נקודות שחורות להיווצר עליו. למידע נוסף פנו לאורקס ישראל.